صفحه-اصلى/فلسطين

اوچا: دو کودک شهید فلسطینی هیچ خطری برای نظامیان اسرائیلی نداشتند

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین "اوچا" اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته 2 کودک فلسطینی را در جریان تظاهرات بازگشت در مرز غزه بدون اینکه خطر و تهدیدی را متوجه آن ها کنند، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اوچا در گزارشی ضمن اشاره به این مطلب افزود که دو فلسطینی دیگر نیز بر اثر جراحات وارده به شهادت رسیده و 530 نفر هم زخمی شدند.

بر پایه این گزارش، نظامیان اسرائیلی در بازه زمانی 29 ژانویه تا 11 فوریه جاری، 40 مرتبه در روزهایی که خبری از تظاهرات های مرزی نبوده، اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان در باریکه غزه کرده اند که یک فلسطینی طی آن زخمی شده است.

این نهاد بین المللی عنوان کرد که در این مدت، نیروهای اسرائیلی 3 مرتبه وارد نوار غزه شده و اقدام به خاکبرداری در نزدیکی موانع مرزی کرده اند.

همچنین در کرانه باختری نیز یک دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر از جمله 11 کودک نیز زخمی شدند.

در این مدت، نظامیان رژیم صهیونیستی 163 مرتبه به محله های فلسطینی نشین حمله کرده و 117 نفر از جمله 9 کودک را هم بازداشت کردند.

طبق این گزارش، نظامیان اسرائیلی در این بازه زمانی، 15 ساختمان و منزل فلسطینیان را تخریب کردند که در نتیجه آن 39 فلسطینی آواره و بی سرپناه شدند.

نظامیان اسرائیلی همچنین حدود 500 اصله درخت و شهرک نشینان صهیونیست نیز 425 درخت را در کرانه باختری قطع کردند و خسارت هایی را به 14 دستگاه خودروی فلسطینی وارد کردند.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018