صفحه-اصلى/فلسطين

اصابت موشک به تل آویو/ 7 اسرائیلی زخمی شدند

تل آویو ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

منابع عبری زبان از شلیک یک موشک از نوار غزه به سمت تل آویو خبر دادند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این موشک از نوار غزه شلیک شده و به شمال تل آویو اصابت کرده و خسارت‌های زیادی در پی داشته است.

به گفته این منابع، موشک شلیک شده از قدرت تخریب بسیار بالایی برخوردار بوده است.

شبکه مذکور اشاره کرد که این موشک احتمالا از نوع "J80" بوده که بیش از 90 کیلومتر برد دارد و تنها حماس چنین موشک‌هایی را در اختیار دارد.

آخرین اخبار مربوط به حمله موشکی به تل آویو:

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتانیاهو که در واشنگتن حضور دارد، تلفنی با رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس شاباک و فرماندهان ارتش در مورد حادثه شلیک موشک به تل آویو گفتگو و مشورت خواهد کرد.

منابع عبری زبان می‌گویند موشک شلیک شده 90 کیلومتر برد داشته و از قدرت تخریب بسیار بالایی برخوردار بوده و از سامانه گنبد آهنین نیز عبور کرده و به هدف اصابت کند و در نتیجه آن دو ساختمان در منطقه هشارون در مرکز اراضی اشغالی به کلی تخریب شده است.

نتانیاهو اعلام کرده که پس از دیدار با دونالد ترامپ در واشنگتن بلافاصله به سبب تشدید تنش و اوضاع امنیتی کنونی به فلسطین اشغالی بازخواهد گشت.

پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ترس تشدید تنش و درگیری در مرزهای غزه، گذرگاه کرم ابو سالم را بسته است.

موشه کحلون وزیر دارایی رژیم صهیونیستی این حادثه را بسیار خطرناک خواند و گفت حماس مسئول آن است و باید سیاست ترور رهبران فلسطینی ازسرگرفته شود.

روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرد که موشک شلیک شده به سمت تل آویو، بیش از 100 کیلومتر مسافت را طی کرده تا به هدف اصابت کرده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت شلیک این موشک را بر عهده نگرفته است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018