صفحه-اصلى/فلسطين

کویت:

در تلاش برای اخراج رژیم صهیونیستی از اتحادیه بین المجالس هستیم

کویت ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس مجلس امت کویت تاکید کرد که مبارزه با تروریسم باید با حل مسئله فلسطین آغاز شود. وی تاکید کرد که در تلاش هستیم تا رژیم صهیونیستی را از اتحادیه بین المجالس اخراج کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرزوق غانم در جمع خبرنگاران و مسئولان روزنامه های مصری در کویت تصریح کرد که تلاش های گسترده ای برای اخراج رژیم صهیونیستی از اتحادیه بین المجالس در جریان است و به زودی این مسئله به منظور احترام به عدالت محقق خواهد شد.

غانم در رابطه با مسئله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که برخی کشورها روابطی سیاسی با این رژیم دارند اما هیچگونه عادی سازی روابط پارلمانی، مردمی و رسمی با تل آویو انجام نگرفته است.

وی عنوان کرد که بهترین مثال مصر است که معاهده صلح را با رژیم صهیونیستی به امضا رسانده اما در عرصه مردمی به هیچ وجه چیزی به اسم عادی سازی روابط وجود ندارد.

مرزوق غانم بار دیگر بر موضع پارلمان عربی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

غانم خاطر نشان کرد که ضعف و چنددستگی کشورهای عربی موجب شد تا دولت آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را هم به این شهر منتقل کند و در ادامه نیز حاکمیت "اسرائیل" بر بلندی های اشغالی جولان را به رسمیت شناخت.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018