صفحه-اصلى/فلسطين

نصرالله: محور مقاومت اجازه اجرای معامله قرن را نمی دهد

بیروت ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دبیرکل حزب الله لبنان در جشنواره "به سمت قدس" که شب گذشته به مناسبت روز جهانی قدس در ضاحیه جنوبی برگزار شد، تاکید کرد که 40 سال از اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس می گذرد و دشمنان قدس در این سال ها همواره تلاش کردند که موجب فراموشی این روز شوند، اما هر سال اهتمام به این روز بیشتر خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد که ما شاهد برگزاری تظاهرات هایی گسترده در کشورهای مختلف جهان بودیم و راهپیمایی های میلیونی در ایران قابل تامل است و پیام صریح و واضحی به ترامپ و تمامی کسانی بود که گمان می کردند ملت ایران خسته و بریده است و از اصول و خواسته های خود عقب می نشیند.

نصرالله افزود که ملت ایران برای حمایت از قدس شریف دست به تظاهرات زد و بسیاری از مسئولان و مراجع سالخورده ایرانی برای اعلام موضع خود در این باره در راهپیمایی های روز گذشته حاضر شدند.

وی در رابطه با طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن عنوان کرد که وظیفه دینی، اخلاقی، ملی و سیاسی ما مقابله با این طرح است، زیرا که یک معامله باطل است و موجب تضییع حقوق و مقدسات فلسطین خواهد شد و ما می توانیم که با این طرح مقابله کرده و آن را به شکست بکشانیم و تمامی شواهد نیز نشان می دهد که در همین مسیر حرکت می کنیم.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت که آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی نظام های منطقه در تلاش برای اجرای معامله قرن هستند در حالیکه محوری وجود دارد که با این طرح مقابله می کند و نبردی بین آن ها برقرار است، به همین خاطر، ما باید امید و ایمان داشته باشیم که می توانیم مانع از تحقق این جنایت تاریخی در سرزمین خود و در منطقه شویم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که برخی می خواهند رژیم صهیونیستی همه کاره منطقه باشد و در این راه قصد نابودی مسئله فلسطین، قدس و حقوق ملت فلسطین را دارند و از سال 2000 تا 2011 آمریکا بارها در تلاش برای نابودی مسئله فلسطین بوده است اما پس از پیروزی مقاومت در لبنان و فلسطین، طرح های خود را برای نابودی مقاومت و کشورهای حامی آن آماده کردند و پس از سال 2011 نیز آمریکا و تمامی کشورهایی که در خط به اصطلاح بهار عربی قرار گرفتند، امیدوار بودند که امروز شاهد اجرای معامله قرن باشند.

نصرالله تاکید کرد که معلوم است این طرف ها اصول و ارزش های ملت های منطقه را نمی شناسند و جبهه مقاومت از سال 1982 تاکنون بسیار قوی تر از گذشته شده است.

وی افزود که مقاومت امروز تل آویو و شهرهای دورتر از آن را هم هدف حمله موشکی قرار می دهد که تاکنون سابقه نداشته است مقاومت اینچنین قدرتمند باشد.

نصرالله تصریح کرد که حزب الله امروز موشک‌های هوشمند و نقطه زن به اندازه کافی در اختیار دارد و قادر است تمامی اهداف اسرائیلی را مورد حمله قرار دهد و ساختار منطقه را تغییر دهد.

وی تاکید کرد که مقاومت هرگونه حمله دشمن صهیونیستی به لبنان را مستقیما و به طور قاطع پاسخ خواهد داد.

نصرالله بر خلاف ادعای رژیم صهیونیستی عنوان کرد که حزب الله کارخانه ساخت سلاح در لبنان ندارد و اگر چنین بود، امروز قطعا آن را اعلام می کرد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018