صفحه-اصلى/فلسطين

سنوار: به یاری خداوند معامله قرن شکست خواهد خورد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه در نشستی تحت عنوان "متحد و یکپارچه علیه معامله قرن" تاکید کرد که به یاری خداوند این معامله شکست خواهد خورد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار خاطر نشان کرد که نظام‌های رسمی عربی مایه تاسف و شرمساری هستند. وی گفت که ما با دستانمان زمین را حفر می‌کنیم تا از وطن و امتمان دفاع کنیم.

سنوار در ادامه افزود که دشمن بزدل صهیونیستی دورادور خود دیوار می‌کشد، پس برخی نظام‌های عربی درصدد جلب رضایت چه کسی و عادی‌سازی روابط با کی هستند؟!

وی تصریح کرد که عید اصلی ما در مسجد الاقصی پس از آزادسازی آن خواهد بود و ملت ما به رغم هجمه گسترده و طرح‌های دشمنان، به قدس و مسجد الاقصی پایبند خواهد بود.

یحیی سنوار با اشاره به اینکه به یاری خداوند معامله قرن شکست خواهد خورد، تاکید کرد که ما قاطعانه مخالف کنفرانس اقتصادی بحرین هستیم و از مردم عزیز بحرین می‌خواهیم روز 25 و 26 ژوئن آینده را دست به اعتصاب سراسری بزنند.

وی گفت که خطرناک‌ترین بخش معامله قرن، سیطره بر کرانه باختری است که برای ممانعت از آن، باید دستان مقاومت را بازگذاشت.

سنوار از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از ملت و مقاومت فلسطین تقدیر و تشکرد کرد و از تمامی کشورهای اسلامی و عربی خواست همانند ایران حامی و پشتیبان مقاومت با مال و سلاح باشند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018