صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

لیبرمن: نتانیاهو همچون سگی است که پارس می‌کند اما گاز نمی‌گیرد!

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مجددا به باد انتقاد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری زبان، آویگدور لیبرمن در واکنش به تهدیدات اخیر نتانیاهو علیه حزب الله، اظهار داشت که او همچون سگی است که پارس می‌کند اما گاز نمی‌گیرد.

لیبرمن تصریح کرد که نتانیاهو هر ماه اجازه ورود کمک‌های مالی به غزه را می‌دهد از ترس اینکه حماس به اراضی اشغالی حمله نکند. (منظور ورود کمک‌های مالی قطر به غزه در راستای اجرای تفاهمات صورت گرفته برای آرام‌سازی اوضاع در این باریکه)

لیبرمن قبلا وزیر جنگ دولت نتانیاهو بود اما در نهایت به سبب اختلافات بین دو طرف و شکست‌های متوالی ارتش در برابر مقاومت فلسطین در غزه، او مجبور به استعفا شد.

اختلافات دو طرف تا جایی کش پیدا کرده است که پس از انتخابات اخیر کنست و پیروزی نتانیاهو، دو طرف نتوانستند به توافق دست یافته و دولت جدید را تشکیل دهند و در نهایت کنست منحل و تصمیم به برگزاری مجدد انتخابات در سپتامبر آینده گرفته شد.

گفتنی است که نتانیاهو امروز یکشنبه در واکنش به اظهارات اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که گفته بود این حزب قادر است هر نقطه‌ای از اراضی اشغالی را هدف قرار دهد، تهدید کرد که در صورت هرگونه حمله حزب الله به "اسرائیل"، هم به این حزب و هم به لبنان ضربات سختی را وارد خواهیم کرد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018