صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت ادامه دارد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش حماس تاکید کرد که تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت در مرزهای غزه ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که تظاهرات بازگشت به شیوه ای مسالمت آمیز ادامه دارد و ملت فلسطین بیش از پیش به ادامه این تظاهرات پایبند است و قادر است آن را تا تحقق تمامی اهدافش از جمله شکستن محاصره ادامه دهد.

عبداللطیف قانوع عنوان کرد که ملت فلسطین امروز با مشارکت گسترده در تظاهرات بازگشت بار دیگر پایبندی به سرزمین خود را نشان خواهد داد و ثابت می کند که به مبارزات خود تا آزادسازی این سرزمین و بیرون راندن اشغالگری ادامه خواهد داد.

قانوع اشاره کرد که تظاهرات جمعه "آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی" واکنشی به برافراشتن پرچم این رژیم در برخی کشورهای اسلامی و عربی است و مخالفت ملت فلسطین با هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم را نشان می دهد و تاکید می کند که رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان دشمن اول و آخر ملت فلسطین باقی خواهد ماند.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز فراخواند.

تظاهرات امروز با شعار "آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی" برگزار می‌شود.

هیئت مذکور رژیم صهیونیستی را از هرگونه تجاوز علیه شرکت کنندگان در تظاهرات بازگشت برحذر داشت و تاکید کرد  که این بار پیروزی در انتخابات (کنست) با قتل و کشتار فلسطینیان محقق نخواهد شد.

لازم به ذکر است که تظاهرات بازگشت از 30 مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون طی آن دست کم 310 فلسطینی به شهادت رسیده و نزدیک به 32 هزار نفر دیگر زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018