صفحه-اصلى/فلسطين

پارلمان بروکسل خواستار بازخواست و مجازات رژیم صهیونیستی شد

بروکسل ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

معاون اول رئیس پارلمان بروکسل بر ضرورت اتخاذ تدابیری جهت بازخواست و مجازات رژیم صهیونیستی به خاطر سیاست‌های نژادپرستانه علیه ملت فلسطین شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "فواد احیدار" در اظهاراتی مطبوعاتی خواستار قطع روابط تجاری و بانکی با رژیم صهیونیستی، ممانعت از ورود اسرائیلی‌ها و توقف همکاری علمی با دانشگاه‌های اسرائیلی شد.

احیدار بر اهمیت بازنگری در سیاست‌های اروپا تاکید کرد و گفت نباید اجازه داد رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه خود ادامه دهد.

وی افزود که مسئله دفاع از حقوق ملت فلسطین را در بلژیک مورد بحث و بررسی قرار دادیم و سازمان ملل نیز بارها رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اما این رژیم هیچ اعتنایی به قطعنامه‌های این سازمان ندارد و برخی همچنان از آن حمایت کرده و به این رژیم مصونیت می‌دهند.

معاون اول رئیس پارلمان بروکسل تصریح کرد که در نشست بلژیک خواسته‌هایی از جمله قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی مطرح شد اما آمریکا در راستای ادامه حمایت‌های خود از این رژیم تاکید کرد که اگر چنین اتفاقی بیفتد، طرف‌هایی دیگر هستند که خسارت‌های وارده به "اسرائیل" را جبران خواهند کرد.

فواد احیدار خاطر نشان کرد که هر کشوری غیر از رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدامات و جنایاتی می‌زد، بدون شک از مدت‌ها قبل بازخواست و مجازات شده بود اما متاسفانه سیاستی دوگانه در این زمینه وجود دارد.

احیدار از تمامی حامیان عدالت و آزادی خواست از مسئله فلسطین حمایت کنند و گفت ما علیه "اسرائیل" هستیم، زیرا این رژیم عادل نیست و آزادانه دست به قتل و کشتار می‌زند و این مایه ناراحتی است.

وی گفت که ملت فلسطین به دنبال آزادی و استقلال است و از هرگونه توافق همکاری با کشورهای دیگر نیز استقبال می‌کند، اما اولویت کنونی این ملت آزادی است.

احیدار افزود که ملت فلسطین هرگز در مقابل پول و مال حاضر به چشم‌پوشی از اصول ملی خود نیست و هدف آن تشکیل کشور مستقل فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018