صفحه-اصلى/فلسطين

هشدار گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گروه های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات و جنایات علیه شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت برحذر داشتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها در بیانیه ای تاکید کردند که تیراندازی عامدانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت جنایتی علیه ملت فلسطین است که هرگز در برابر آن سکوت نمی کنیم.

گروه های مقاومت تاکید کردند که هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه تغییر معادلات و قواعد نبرد را نمی دهیم.

این گروه ها از تمامی طرف های میانجی به ویژه مصر درخواست کردند به مسئولیت های خود عمل کرده و رژیم صهیونیستی را به منظور پایبندی به تفاهمات صورت گرفته برای آرام سازی اوضاع در غزه تحت فشار قرار دهد.

گروه های فلسطینی تاکید کردند که هدف قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه در جریان پوشش خبری تظاهرات بزرگ بازگشت جنایتی از جانب رژیم صهیونیستی به منظور ممانعت از برملا شدن جنایات و تجاوزات آن در برابر جهانیان است.

گروه های مقاومت خواستار افزایش تلاش ها و تحرکات بین المللی برای برملا کردن جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شدند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در تیراندازی روز گذشته نظامیان اسرائیلی به سمت شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت، دست کم 97 فلسطینی زخمی شدند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018