صفحه-اصلى/فلسطين

عاروری: فلسطینیان شیوه پاسخ به ویرانگی دشمن در قدس را خوب می دانند

تهران ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایت دشمن صهیونیستی در تخریب بیش از 100 خانه و واحد مسکونی فلسطینیان در قدس اشغالی و آواره کردن ده‌ها نفر، نشان می دهد که این رژیم یک رژیم نژادپرست و جنایتکار است که تنها زبان مقاومت را می فهمد و فرزندان این ملت راه پاسخ گویی به این جنایت را خوب می دانند.

صالح عاروری امروز دوشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، اظهار داشت که حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین از سوی فرزندان امت، از نشانه های اساسی تمامی کسانی است که حامی و غمخوار قدس هستند و به دنبال آزادی آن هستند و ما این نشانه ها را در جمهوری اسلامی ایران که حمایت بی حد و حصر خود از مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین را اعلام کرده، مشاهده کردیم.

عاروری خاطر نشان کرد که شهر قدس قبله گاه وفاداران و مشعل راه مجاهدانی است که با خون خود تاریخ نگاری می کنند و قدس چشم انتظار حمایت هرچه بیشتر فرزندان امت برای دفاع از این شهر و مقدسات آن است.

وی از سازمان همکاری اسلامی خواست اجلاسی فوری را در زمینه قدس و حمایت از آن برگزار کرده و بر توقف عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی که راه را برای آن جهت اجرای طرح ها و توطئه های شوم خود به ویژه عملیات تخریب گسترده امروز در محله صور باهر در قدس اشغالی و آواره کردن ساکنان آن هموار کرده، تاکید کند.

لازم به ذکر است که رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز دوشنبه مقابل دیدگان جهانیان اقدام به تخریب گسترده منازل و خانه های فلسطینیان در "وادی الحمص" در شهرک صور باهر در جنوب شرق قدس اشغالی کرد که در پی آن بیش از 100 واحد مسکونی تخریب شد.

این رژیم در نظر دارد طی روزهای آینده بیش 200 واحد مسکونی دیگر را نیز در این محله تخریب کند.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018