صفحه-اصلى/فلسطين

مجازات برای خبرنگاران عراقی که به فلسطین اشغالی سفر کنند

بغداد ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

اتحادیه خبرنگاران عراقی اعلام کرد که هر یک از اعضای این اتحادیه بخواهد به تل آویو سفر کند، مجازات هایی علیه او در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اتحادیه در بیانیه ای در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از خبرنگاران عرب از جمله از کشورهای عربستان سعودی و عراق برای سفر به تل آویو، چنین سفری را به شدت محکوم کرد.

اتحادیه مذکور اشاره کرد که این سفر با سیاست ها و مواضع ملی این اتحادیه در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی که مواضعی خصمانه علیه کشورها و ملت های عربی دارد و سرزمین فلسطین را غصب کرده و دست به هرگونه تجاوز و جنایت علیه این ملت می زند، کاملا در تضاد است.

اتحادیه خبرنگاران عراقی اعلام کرد که هر خبرنگار عراقی بخواهد چه اکنون و چه در آینده به فلسطین اشغالی سفر کند، مجازات هایی برایش در نظر گرفته خواهد شد تا جایی که ممکن است کلا از این اتحادیه اخراج شود.

این در حالی است که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته اعلام کرد که هیئتی متشکل از 6 خبرنگار عرب از کشورهای عربستان سعودی و عراق قرار است هفته آینده به تل آویو سفر کنند. البته نامی از این خبرنگاران برده نشده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018