صفحه-اصلى/فلسطين

حماس خواستار بازگذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری شد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار بازگذاشتن دستان مقاومت در کرانه باختری برای پاسخ گویی به جنایات دشمن صهیونیستی از جمله تخریب خانه های فلسطینیان در محله واد الحمص در قدس اشغالی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل حیه در گفتگویی تلویزیونی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست در واکنش به تجاوزات دشمن صهیونیستی به ویژه در قدس، دست از تعقیب و پیگرد مبارزان مقاومت در کرانه باختری بردارد و تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کند.

حیه افزود که دشمن صهیونیستی با سیاست های تجاوزکارانه خود همچنان بر مقابله با تمامی نهادهای بین المللی و ادامه جنایت علیه ملت فلسطین اصرار دارد.

وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین، خواستار اتخاذ موضعی ملی و قوی برای بازداشتن این رژیم شد.

این رهبر حماس همچنین از تصمیمات اخیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان مبنی بر توقف عمل به توافقنامه های امضا شده با رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

خلیل حیه تصریح کرد که امیدواریم این تصمیمات جدی و حقیقی باشد و به مرحله عمل درآید و همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی متوقف شده، معاهده اسلو کنار گذاشته شده، دست مقاومت در کرانه باختری بازگذاشته شود و مجازات های اعمال شده بر نوار غزه نیز برداشته شود.

حیه همچنین از ابومازن خواست در مسیر وحدت بخشی به نهادهای فلسطینی، اتخاذ یک استراتژی ملی، برگزاری نشست رهبران گروه های فلسطینی و تشکیل کمیته ای به منظور ازسرگیری فعالیت های سازمان آزادی بخش به منظور تدوین یک استراتژی مناسب برای شرایط کنونی گام بردارد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018