صفحه-اصلى/فلسطين

شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر در هفته گذشته

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

در هفته ای که گذشت، دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هفته گذشته 48 مورد درگیری بین فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 به وقوع پیوست که طی آن 4 اسرائیلی زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته از شهادت احمد محمد عبدالله القرا جوان 23 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جریان تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای غزه و زخمی شدن 59 نفر دیگر خبر داد. ده ها نفر دیگر روز گذشته در کرانه باختری و نوار غزه بر اثر استنشاق گاز اشک اور در جریان درگیری با اشغالگران صهیونیست دچار خفگی شدند.

این در حالی است که روز پنجشنبه نیز 3 جوان فلسطینی در درگیری ها در جنین و نابلس به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شدند.

روز چهارشنبه نیز 6 درگیری بین نظامیان اسرائیلی و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و غزه به وقوع پیوست که طی آن شماری زخمی شدند.

اواسط هفته گذشته هم یک شهرک نشین صهیونیست در درگیری با فلسطینیان در قدس اشغالی زخمی شد.

اما روز دوشنبه جوانی فلسطینی که قصد اجرای عملیات مقاومتی در الخضیره را داشت، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شد و ده ها نفر دیگر در درگیری های کرانه باختری بر اثر استنشاق گاز اشک آور نظامیان اسرائیلی دچار خفگی شدند.

رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن 3 نظامی خود در درگیری های این روز در قدس اشغالی خبر داد.

روز یکشنبه نیز 4 مورد درگیری بین فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی به وقوع پیوست که مرکز اصلی درگیری ها شهرک عیساویه در قدس اشغالی بود.

همچنین روز شنبه گذشته نیز هیثم اکرم ابو سلیمه شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که 27 ساله پیش به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، سرانجام پس از سال ها بستری به شهادت رسید.

روز شنبه 3 مورد درگیری بین فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست در غزه و کرانه باختری به وقوع پیوست که طی آن شماری فلسطینی زخمی شدند. در این روز یک مورد عملیات تیراندازی در شهرک صهیونیستی کوخاو یعقوب نیز گزارش شده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018