صفحه-اصلى/فلسطين

حزب عدالت و توسعه مراکش:

معامله قرن طرحی در حمایت از منافع "اسرائیل" است

رباط ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

حزب عدالت و توسعه مراکش تاکید کرد که طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن، طرحی کاملا همسو با منافع و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است و کاملا با قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی مغایرت دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این حزب در بیانیه‌ای نسبت به تحولات مربوط به فلسطین به ویژه تلاش آمریکا و برخی طرف‌های بین‌المللی برای اجرای معامله قرن ابراز نگرانی کرد.

در این بیانیه آمده است که معامله قرن تهدیدی حقیقی برای حقوق تاریخی و مشروع ملت فلسطین است و به وضعیت قانونی قدس لطمه می‌زند.

اعضای دبیرخانه حزب عدالت و توسعه مراکش مواضع پادشاه این کشور در حمایت از مسجد الاقصی، قدس شریف و ملت فلسطین و مبارزات این ملت در راه رسیدن به آزادی را ستودند.

لازم به ذکر است که هیئتی از وزارت دارایی مراکش در کنفرانس اقتصادی بحرین که طی روزهای 25 و 26 ماه ژوئن گذشته برگزار شد، شرکت کرد.

هزاران نفر از مردم مراکش 23 ژوئن گذشته تظاهراتی گسترده را علیه معامله قرن و کنفرانس بحرین برگزار کردند.

دولت آمریکا مدعی است که هدف از کنفرانس اقتصادی بحرین جذب سرمایه گذاری در اراضی اشغالی فلسطین است اما از آنجا که هم این کنفرانس و هم معامله قرن در راستای منافع رژیم صهیونیستی است، فلسطینیان و بسیاری از کشورهای عربی آن را تحریم کرده و حاضر به شرکت در آن نشدند و در نهایت هم این کنفرانس آنگونه که آمریکایی ها می خواستند پیش نرفت و نتیجه خاصی در پی نداشت.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018