صفحه-اصلى/فلسطين

تهدید وزیر اسرائیلی به ترور رهبران حماس در جنگ آتی

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرد که این رژیم در هر جنگی در غزه در آینده اقدام به ترور رهبران حماس خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "اسرائیل کاتس" حماس را مسئول حوادث امنیتی و درگیری‌های مسلحانه اخیر در نوار مرزی باریکه غزه دانست.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از کاتس عنوان کرد که حماس مسئول هر حادثه‌ای است که در مرزهای غزه اتفاق بیفتد و رژیم صهیونیستی در تلاش برای تضعیف این جنبش و نابودی تونل‌ها در غزه و بهبود اوضاع امنیتی است.

وی گفت که رژیم صهیونیستی دو راه پیش‌رو دارد، یا اینکه همچنان به هر حادثه و رخدادی در مرزهای غزه واکنش نشان دهد و یا اینکه در نهایت وضعیت به سمت جنگی دیگر پیش برود.

این وزیر اسرائیلی مدعی شد که رژیم صهیونیستی قادر است در جنگ آتی حماس را شکست دهد.

این در حالی است که در 3 جنگ اخیر در باریکه غزه هر بار ارتش رژیم صهیونیستی در برابر حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین متحمل شکست شده و نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

رهبر ائتلاف "آبی سفید" و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا مدعی شد که جنگ آینده در غزه آخرین جنگ خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای علمیات نظامی گسترده‌ای علیه غزه آماده می‌کند.

بنی گانتز ادعا کرد که اگر در جنگ آتی آرامش کامل بر مرزهای غزه حاکم نشود، حماس را شکست خواهیم داد و رهبران آن را هم ترور خواهیم کرد و گزینه دیگری وجود نخواهد داشت و در زمانی مشخص که خود تعیین خواهیم کرد، عملیاتی گسترده را علیه غزه آغاز می‌کنیم.

مقامات کنونی و سابق اسرائیلی بارها خواستار ترور رهبران حماس در غزه شده و مدعی شده اند که این رژیم قادر به تضعیف و شکست این جنبش خواهد بود اما هر بار و در هر جنگی شکستی مفتضحانه تر از قبل را متحمل شده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018