صفحه-اصلى/فلسطين

سنوار: در صورت هرگونه تجاوز علیه غزه، "اسرائیل" را موشک‎باران می‌کنیم

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس هشدار داد که در صورت هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی و حمله به غزه، مقاومت فلسطین مناطق صهیونیست‌نشین را آماج حملات گسترده موشکی قرار خواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار امروز سه شنبه در جریان بازدید از شماری از خانواده های فلسطینی در نوار غزه عملیات اخیر در نوار مرزی باریکه غزه را قهرمانانه خواند و گفت این یک عملیات مقاومتی و دلاورانه بود. در این عملیات 3 نظامی اسرائیلی زخمی شدند و هانی ابو صلاح مجری عملیات نیز به شهادت رسید.

سنوار تصریح کرد که اگر ارتش شکست خورده دشمن صهیونیستی وارد غزه شود، آن را در هم می‌کوبیم.

وی گفت که ما تا حد امکان خود را از جنگ دور نگه می‌داریم اما در کنار آن، همچنان به ساخت موشک، حفر تونل و آموزش جوانان فلسطینی ادامه می‌دهیم.

این رهبر حماس در رابطه با پرونده آشتی ملی نیز گفت که جنبش متبوعش در تلاش برای تحقق آشتی ملی بر اساس اصول ملی است و شکاف داخلی و دودستگی برچیده خواهد شد.
از سوی دیگر، یحیی سنوار خاطر نشان کرد که خانواده های فلسطینی اندوخته ای استراتژیک برای پروژه آزادسازی و بازگشت و حامی همیشگی مقاومت هستند که مسئولیت پذیری خود را به اثبات رسانده اند.

سنوار افزود که مقاومت فلسطین ایستادگی و پایداری خود در برابر دشمن صهیونیستی را مدیون حمایت های خانواده های شرافتمند فلسطینی است.

در بازدید از خانواده های فلسطینی در باریکه غزه شمار زیادی از رهبران حماس از جمله اسماعیل هنیه رهبر این جنبش و یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی آن در باریکه غزه حضور داشتند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018