صفحه-اصلى/فلسطين

حماس:

عملیات های مقاومتی اخیر، پاسخی به تجاوزات علیه مسجد الاقصی بود

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که خشم و عصبانیت روزافزون ملت فلسطین و عملیات های مقاومتی اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی، پاسخی به تعرضات و تجاوزات مکرر نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، تخریب خانه های فلسطینیان و طرح های یهودی سازی دشمن صهیونیستی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس امروز جمعه در بیانیه ای تاکید کرد که ادامه جنایات هدفمند و سازماندهی شده اشغالگران صهیونیست در قدس و کرانه باختری، بار دیگر موجب انفجار اوضاع شده و دامن اشغالگران را خواهد گرفت.

عبداللطیف قانوع اشاره کرد که ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و ناکام گذاشتن طرح های دشمن برای تقسیم این مسجد و یهودی سازی آن هر کاری خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در دو عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی 24 ساعت گذشته، 3 نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند. مجریان این عملیات ها نیز که 2 کودک و یک جوان بودند، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند.

این عملیات ها در حقیقت پاسخی به جنایات و تجاوزات روزافزون صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی به ویژه تعرض بیش از 1700 شهرک نشین یهودی به این مسجد در روز عید سعید قربان و اظهارات اخیر گلعاد اردان وزیر اسرائیلی در مورد لزوم سیطره کامل رژیم صهیونیستی بر مسجد الاقصی و دادن اجازه نماز و ادای مراسم های تلمودی به یهودیان در داخل آن بود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018