صفحه-اصلى/فلسطين

الهان عمر: نتانیاهو دروغ می‌گوید

واشنگتن ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

الهان عمر نماینده دمکرات کنگره آمریکا که قرار بود به فلسطین اشغالی سفر کند اما در نهایت با ممانعت رژیم صهیونیستی مواجه شد، اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را تکذیب کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نتانیاهو مدعی شده بود که الهان عمر و رشیده طلیب دیگر عضو دمکرات کنگره آمریکا صرفا می‌خواهند در جریان سفر به فلسطین اشغالی با مسئولان فلسطینی دیدار کنند و از مناطق فلسطینی‌نشین بازدید کنند.

الهان عمر در توئیتی در این باره ضمن رد ادعاهای نتانیاهو، تاکید کرد که او دروغ می‌گوید.

وی تاکید کرد که تصمیم داشت در جریان سفر به فلسطین اشغالی با اعضای یهودی و عرب کنست رژیم صهیونیستی و مسئولان امنیتی اسرائیلی دیدار کند.

عمر همچنین تصریح کرد که نتانیاهو دروغ می‌گوید و او قرار بوده با دیوید فریدمن سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نیز دیدار کند.

وی تاکید کرد که هدفش از سفر به فلسطین اشغالی، آگاهی از اوضاع این منطقه و شنیدن مواضع و اظهارات تمامی طرف‌ها به عنوان یک نماینده کنگره آمریکا بوده است.

رژیم صهیونیستی در نهایت با ادعای اینکه این دو نماینده آمریکایی حامی تحریم این رژیم هستند و با هدف تبلیغ علیه آن قصد سفر به اراضی اشغالی را دارند، مانع از انجام این سفر شد.

این رژیم در نهایت به رشیده طلیب که اصالتا فلسطینی است، اجازه سفر به فلسطین اشغالی را داد اما طلیب بخاطر شروط ظالمانه رژیم صهیونیستی از این سفر و دیدار با مادربزرگش در کرانه باختری منصرف شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018