صفحه-اصلى/فلسطين

نظامیان اسرائیلی تمایلی به خدمت در مرزهای غزه ندارند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نظامیان اسرائیلی تمایلی به خدمت در مرزهای غزه ندارند و خدمت در دیگر مناطق را ترجیح می‌دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "زاحی دبوش" به نقل از شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای غزه عنوان کرد که آن‌ها به شدت نگرانند به سمت مبارزان مقاومت در این منطقه تیراندازی کنند.

دبوش تصریح کرد که نگرانی این نظامیان بابت این است که به خاطر تیراندازی به سمت مبارزان مقاومت ـ که ممکن است به تشدید تنش و درگیری‌ها در این منطقه منجر شود ـ از سوی فرماندهان ارتش بازخواست و مجازات شوند.

نوار مرزی باریکه غزه به ویژه پس از آغاز تظاهرات بازگشت در مارس سال گذشته تاکنون همواره صحنه تنش و درگیری‌های مقطعی و محدود بین مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

مقاومت فلسطین تاکنون بارها در واکنش به تجاوزات ارتش صهیونیستی به ویژه علیه تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در مرز غزه دست به عملیات‌هایی ضد اسرائیلی زده که بارزترین آن‌ها عملیات کمپین پرچم، منهدم کردن گشتی نظامی با موشک کورنت و هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی توسط تک‌تیراندازان مقاومت بوده است.

مقاومت فلسطین همچنین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه صدها موشک به سمت مناطق و اهداف صهیونیستی شلیک کرده است و همین مسئله موجب شده تا مقامات اسرائیلی نگران هرگونه تشدید تنش در مرزهای غزه و پاسخ احتمالی مقاومت باشند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018