صفحه-اصلى/فلسطين

ارتش صهیونیستی: عملیات دولیب طبق برنامه ریزی قبلی انجام شده است

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات انفجار بمب در نزدیکی شهرک صهیونیستی "دولیب" در غرب رام الله، عملیاتی بسیار خطرناک بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری عبری زبان "والا"، تحقیقات اولیه ارتش رژیم صهیونیستی در مورد عملیات دولیب نشان می دهد که این عملیات طبق برنامه ریزی قبلی انجام شده و مجریان آن به خوبی از عملیات های ارتش در این منطقه اطلاع داشته اند.

بر اساس این تحقیقات، مجریان عملیات خود را به منطقه بنیامین در غرب رام الله رسانده و بمب را در کنار جاده کار گذاشته اند و ده ها متر دورتر آن را فعال سازی کرده و پس از انفجار از محل متواری شده اند.

طبق اظهارات "الون بن دیوید" تحلیلگر نظامی نزدیک به محافل امنیتی اسرائیلی، تا این لحظه مشخص نیست که مجریان عملیات وابسته به گروه مشخصی هستند یا شخصا دست به چنین عملیاتی زده اند

بن دیوید اشاره کرد که برآوردها نشان می دهد که آن ها از ساکنان همین منطقه بودند و آنجا را خوب می شناختند و احتمالا شب اقدام به بمب گذاری کرده اند و آن را از دور فعال سازی کرده اند.

همچنین رونی دانیال تحلیلگر نظامی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت که براوردها حاکی از آن است که مجریان عملیات برای هدف قرار دادن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه طرح ریزی کرده بودند اما در نهایت برنامه خود را تغییر داده و شهرک نشینان صهیونیست را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، شاباک و سازمان اطلاعات صهیونیستی از صبح جمعه عملیات گسترده ای را برای یافتن سرنخ از مجریان این عملیات آغاز کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی کاملا غافلگیر شده است، زیرا عملیات انفجاری به این شکل مدت ها بود که در کرانه باختری به وقوع نپیوسته بود و بیشتر عملیات ها شامل حمله با سلاح سرد، زیرگیری با خودرو و تیراندازی بود.

رژیم صهیونیستی تا این لحظه نتوانسته به نتیجه ای که به کشف سرنخ از مجریان این عملیات منجر شود، دست یابد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018