صفحه-اصلى/فلسطين

کمک مالی قطر به 100 هزار خانواده فقیر در نوار غزه

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نماینده قطر در طرح بازسازی نوار غزه تاکید کرد که روز یکشنبه کمک هایی نقدی بین 100 هزار خانواده فقیر فلسطینی در این باریکه توزیع خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد عمادی تصریح کرد که بر این اساس، به هر یک از این خانواده ها مبلغ 100 دلار کمک مالی خواهد شد.

دولت قطر ماه گذشته کمک هایی مالی را بین 40 هزار خانواده فلسطینی توزیع کرده بود اما این ماه 60 هزار خانواده دیگر به این لیست افزوده شد و بدین گونه تعداد این خانوارها به 100 هزار افزایش یافت.

عمادی خاطر نشان کرد که افزایش تعداد خانوارهایی که کمک مالی دریافت می کنند، به خاطر کاهش درد و رنج های ساکنان تحت محاصره غزه صورت می گیرد که با وضعیت انسانی بسیار ناگواری به ویژه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید روبه رو هستند.

تحویل کمک های مالی قطر به غزه در راستای اجرای بخشی از تفاهمات صورت گرفته در غزه بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تحت نظارت مصر و سازمان ملل به منظور آرام سازی اوضاع در این باریکه انجام می گیرد.

این هفتمین بار است که دولت قطر به نوار غزه کمک مالی می کند.

عمادی صبح جمعه وارد نوار غزه شد و شب گذشته با رهبران حماس از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش و یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه دیدار کرد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018