صفحه-اصلى/جهان

امیرعبداللهیان: پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی فلج‌کننده خواهد بود

تهران ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را خطای محاسباتی نتانیاهو دانست و هشدار داد که پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی فلج کننده خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در صفحه شخصی اش در توئیتر گفت: بی تردید صهیونیست ها تاوان سنگینی برای تجاوزشان به لبنان، سوریه و عراق پرداخت خواهند کرد.

در توئیت امیر عبداللهیان عنوان شده است: تجاوز تل آویو به بیروت، خطای محاسباتی بزرگ نتانیاهو بود. پیش بینی می شود که پاسخ، شوک آور و فلج کننده خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: معادله تغییر خواهد کرد. حفظ امنیت پایدار، خط قرمز منطقه است.

لازم به ذکر است که روز یکشنبه گذشته دو پهپاد رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت سرنگون شدند و ساعاتی بعد «محمد عفیف» مسئول رسانه‌ای حزب‌الله لبنان اعلام کرد: حزب‌الله هیچ پهپادی را ساقط نکرده است... پرنده اول بدون اینکه آسیبی بزند، سقوط کرده و دومی بمب‌گذاری شده بوده و منفجر شده و به ساختمان مرکز رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه جنوبی آسیب زده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در سخنرانی خود با اشاره به حمله یاد شده تأکید کرد که باید به رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

سید حسن نصـــرالله، حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را تحول بسیار خطرناکی عنوان کرد و گفت که حزب‌الله با همه امکاناتی که در دست دارد هرگز اجازه نخواهد داد اینگونه تجاوزها تکرار شود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018