صفحه-اصلى/فلسطين

هنیه: هیچ ترس و نگرانی بابت غزه وجود ندارد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اولین واکنش به انفجارهای شب گذشته در شهر غزه تاکید کرد که هیچ ترس و نگرانی نسبت به غزه وجود ندارد، زیرا این باریکه مراحل خطرناک‌تر از این را هم پشت سر گذاشته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد که ملت فلسطین همیشه بهای پایداری و ایستادگی خود را می‌دهد و امروز نیز شماری از فرزندان این ملت از نیروهای پلیس در راه ادای وظایف و مسئولیت‌های خود، شربت شهادت را سر کشیدند.

هنیه ضمن تسلیت شهادت دو نیروی پلیس فلسطینی در این انفجارها، تاکید کرد که این انفجارها به هر دلیلی هم که باشد، همانند گذشته اوضاع تحت کنترل خواهد بود و دشمنان قادر به تضعیف روحیه شهروندان نخواهند بود و سرویس‌های امنیتی فلسطینی با قدرت به کار خود و دفاع از ملت ادامه خواهند داد.

وی اشاره کرد که به زودی جزئیات کامل این انفجارها برای همه روشن خواهد شد.

هنیه تاکید کرد که نباید به شایعات در این زمینه توجه کرد و باید منتظر ماند تا نتایج نهایی تحقیقات را وزارت کشور و امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه اعلام کند.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت از سرویس‌های امنیتی در غزه، اظهار داشت که یقین بدانید غزه هر توطئه‌ای را به شکست می‌کشاند و آنچه در غزه از طریق جنگ برای دشمنان محقق نشد، هرگز با چنین جنایت‌هایی محقق نخواهد شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018