صفحه-اصلى/فلسطين

ادامه سیاست‌های دوگانه سازمان ملل در مورد فلسطینیان

نیویورک ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

در سال گذشته میلادی، 59 کودک فلسطینی در اراضی اشغالی فلسطین به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که در این مدت هزاران کودک دیگر نیز زخمی شدند که بعضی از آن‌ها برای همیشه دچار معلولیت و نقص عضو شده و برای همیشه در حسرت رفتن به مدرسه و بازی با دوستانشان ماندند.

اما با این حال، سازمان ملل باز هم از درج نام "اسرائیل" در لیست سیاه خود که شامل کشورهایی می‌شود که مرتکب جنایات وحشیانه و هولناک علیه کودکان می‌شوند، خودداری کرد.

به رغم تشریح جنایات رژیم صهیونیستی در گزارش سالانه دبیرکل سازمان ملل که اخیرا به شورای امنیت ارائه شد، به ویژه قتل و کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی، این سازمان همچنان از درج نام "اسرائیل" در لیست سیاه خود خودداری می‌کند که این بیانگر سیاست دوگانه جامعه جهانی در شیوه برخورد با این رژیم جنایتکار و کودک‌کش است که تحت حمایت همه جانبه آمریکا قرار دارد و بدون کوچکترین اعتنایی به قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی همچنان به جنایات خود در اراضی اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری تاکنون 520 کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.

کودکان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی معمولا مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار می‌گیرند و بعضا اداره زندان‌ها جریمه‌های مالی سنگینی را هم برای آن‌ها و خانواده‌هایشان در نظر می‌گیرد.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018