صفحه-اصلى/فلسطين

گانتز: جنگ آینده، آخرین جنگ در غزه خواهد بود

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رهبر ائتلاف "آبی سفید" و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگ آینده در غزه آخرین جنگ خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای علمیات نظامی گسترده ای علیه غزه آماده می کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت، رهبران ائتلاف آبی سفید از جمله بنی گانتز، یائیر لاپید، موشه یعلون و گابی اشکنازی صبح امروز سه شنبه از مناطق مجاور باریکه غزه بازدید کردند.

گانتز ادعا کرد که اگر در جنگ آتی آرامش کامل بر مرزهای غزه حاکم نشود، حماس را شکست خواهیم داد و رهبران آن را هم ترور خواهیم کرد و گزینه دیگری وجود نخواهد داشت و در زمانی مشخص که خود تعیین خواهیم کرد، عملیاتی گسترده را علیه غزه آغاز می کنیم.

اظهارات گانتز در آستانه انتخابات کنست رژیم صهیونیستی در 17 سپتامبر آینده بیان می شود. گانتز اصلی ترین رقیب نتانیاهو در انتخابات پیش رو است و مقامات اسرائیلی معمولا در آستانه هر انتخاباتی به بیان چنین ادعاهایی عادت دارند اما در عرصه عمل هر بار که جنگ یا عملیاتی را علیه این باریکه آغاز کرده اند، شکست خورده و دست از پا درازتر بازگشته اند.

گانتز رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی است و خود نیز بارها طعم تلخ شکست در برابر حماس و گروه های مقاومت فلسطین به ویژه در جنگ 51 روزه را چشیده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018