صفحه-اصلى/فلسطين

کمپین تحریم "اسرائیل" در مصر خواستار لغو کنسرت جنیفر لوپز شد

قاهره ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کمپین مردمی تحریم رژیم صهیونیستی در مصر خواستار لغو کنسرت "جنیفر لوپژ" خواننده سرشناس آمریکایی به خاطر سفر اخیر وی به فلسطین اشغالی و اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این کمپین در بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در فیسبوک از شرکت اوراسکام ـ برگزار کننده این کنسرت که مالک آن سمیح ساویروس میلیاردر مصری است ـ خواسته این کنسرت را به منظور همبستگی با ملت فلسطین که در معرض جنایات رژیم صهیونیستی قرار دارد، لغو کند.

شرکت اوراسکام ماه می گذشته اعلام کرد که جنیفر لوپز قرار است برای اولین بار نهم آگوست در سواحل دریای مدیترانه در کشور مصر کنسرت برگزار کند.

کمپین مردمی تحریم رژیم صهیونیستی در مصر با اشاره به اینکه کنسرت لوپز قرار است چند روز پس از کنسرت او در فلسطین اشغالی برگزار شود، تاکید کرد که این خواننده آمریکایی در اظهاراتی که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف فلسطینیان و عرب‌ها شد، با انتشار تصویری از این کنسرت که در پشت او فلسطین اشغالی دیده می‌شد، نوشته بود که "اینجا اسرائیل است و من آن را دوست دارم".

خواننده معروف آمریکایی برای نخستین بار به فلسطین اشغالی سفر کرد و پس از برگزاری کنسرت از نقاط مختلف مناطق اشغالی بازدید کرد.

لوپز به همراه دو فرزند و نامزد خود، آلکس رودریگز ستاره پیشین تیم نیویورک یانکیز، در پروازی از نیویورک در فرودگاه بن گوریون به زمین نشست و در پارک هایارکون تل آویو کنسرت برگزار کرد.

این خواننده برای برگزاری کنسرت جی. لو. که بخشی از تور جهانی وی به نام جشن خودم است با خود تیمی 100 نفری شامل رقصنده، نوازنده، نورپرداز،‌ و صداپرداز و ۴۵ تُن آلات و ابزار به تل آویو برده بود.

این اولین سفر جنیفر لوپز به "اسرائیل" است. او که به تازگی 50 سالگی خود را جشن گرفته در فلسطین اشغالی به شترسواری نیز پرداخت.

لوپز در کنار دیوار براق (ندبه) در مجاورت مسجد الاقصی هم حضور یافت.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018