صفحه-اصلى/جهان

ترامپ: باور نمی‌کنم اسرائیل از ما جاسوسی کرده باشد

واشنگتن ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اخبار و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها در مورد احتمال جاسوسی رژیم صهیونیستی از کاخ سفید گفت: باور نمی‌کنم اسرائیل از ما جاسوسی کرده باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه آمریکایی "الحره" به نقل از دونالد ترامپ در جمع خبرنگاران بیان کرد: باور نمی‌کنم که اسرائیلی‌ها از ما جاسوسی کرده باشند، باور این سخت است، هر چیزی ممکن است اما من این را باور ندارم، من روابط خوبی با اسرائیل دارم.

پایگاه خبری پولتیکو به نقل از مسئولان آمریکایی آورده که رژیم صهیونیستی اقدام به نصب سیستم‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه در اطراف کاخ سفید به منظور جاسوسی از ترامپ و نزدیکان او کرده است.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی سیستم‌های جاسوسی را در اطراف کاخ سفید نصب کرده که سال 2017 این مساله فاش شده است.

به گفته یکی از این مسئولان سابق آمریکایی، دستگاه‌های شنود بسیار کوچک که به آن«StingRays» گفته می‌شود، آن طور که به نظر می‌رسد برای نظارت بر شخص دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و معاونان و مشاوران نزدیک به وی کار گذاشته شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر پولتیکو را تکذیب کرده اما انتشار خبر جاسوسی اسرائیل از آمریکا بار دیگر افکار عمومی را به سوی جاناتان پولارد سوق داد که در سال 1986 به جرم جاسوسی از ایالات متحده بازداشت شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018