صفحه-اصلى/فلسطين

گرینبلات فعلا استعفا نمی‌دهد

واشنگتن ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رسانه‌های عبری زبان مدعی شدند که "جیسون گرینبلات" فرستاده صلح رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه یک هفته پس از اینکه از استعفای خود خبر داده بود، از این تصمیم منصرف شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه خبری اسرائیلی "i24news" اعلام کرد که گرینبلات در فایلی صوتی که از شبکه "ELNET" برای پایگاه خبری ""jewish Insider" ارسال شده، گفته با وجود اعلام استعفای خود، تصمیم دارد تا زمان رونمایی از معامله قرن در سمت خود باقی بماند.

گرینبلات گفته که اگر طی ماه‌های آینده این طرح رونمایی شود، تا آن زمان در سمت خود باقی خواهد ماند و اگر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی سریع این طرح را بپذیرند، شاید تا مدت‌های طولانی در سمت خود به فعالیت ادامه دهد. وی گفته که خانوده‌اش این مسئله را درک می‌کنند و از او حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت که احتمال زیادی وجود دارد که معامله قرن پس از انتخابات کنست رونمایی شود و باید منتظر ماند و دید که نتیجه آن چه خواهد شد و آیا این بار دولت رژیم صهیونیستی تشکیل خواهد شد و چه کسانی آن را تشکیل خواهند داد و هنوز تصمیم نهایی در مورد زمان رونمایی از این طرح اتخاذ نشده است.

نتانیاهو اخیرا اعلام کرد که دولت آمریکا بلافاصله پس از انتخابات کنست از معامله قرن رونمایی خواهد کرد. آمریکایی‌ها همچنان در ارائه طرح خود تردید دارند و تاکنون بارها آن را به تعویق انداخته‌اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018