صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

منابع صهیونیستی:

حزب الله حمله دیگری را علیه "اسرائیل" انجام خواهد داد

تل آویو ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دو منبع صهیونیستی اعلام کردند که حزب الله لبنان حمله دیگری را علیه اهداف اسرائیلی انجام خواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برآوردهای ارتش حاکی از آن است که حزب الله حمله دیگری را علیه اهداف اسرائیلی در دستور کار خود دارد و این جنبش درصدد تحمیل معادله‌ای جدید در منطقه است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان "مفزاک لایو" هم عنوان کرد که فرماندهان نظامی اسرائیلی احتمال می‌دهند که عملیات اخیر حزب الله علیه نفربر اسرائیلی در منطقه اویویم، آخرین عملیات این جنبش نخواهد بود.

آن‌ها همچنین تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با هر سناریویی در سایه تنش با حزب الله، همچنان در مرز با لبنان در حالت آماده‌باش کامل خواهد بود.

پایگاه خبری مذکور به اظهارات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله استناد کرده که گفته بود هدف قرار دادن نفربر اسرائیلی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی پاسخی به کشته شدن دو عضو حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه بود و هشدار داده بود که حملات پهبادهای اسرائیلی به لبنان را هم بعدا پاسخ دهد.

"مفزاک لایو" اشاره کرد که رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته بستن حریم هوایی مناطق مرزی شمالی را تا شعاع 6 کیلومتر تمدید کند و اخیرا اقدام به استقرار سامانه موشکی "پاتریوت" در مناطقی در مرز با لبنان کرده است که پهبادهای اسرائیلی به طور گسترده در این مناطق گشت‌زنی می‌کنند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018