صفحه-اصلى/جهان

محسن رضایی: تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

تهران ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: اگر آمریکا بعد از پاسخ نظامی ما، دست به اقدامی بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محسن رضایی در مراسم سوگواری که شامگاه یکشنبه به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای تهران برگزار شد، اظهار کرد: قاسم سلیمانی نماد اقتدار جمهوری اسلامی و عزت اسلام و مسلمانان بود. او خواب را از تجاوزگران گرفته بود و در هر جبهه‌ای که حضور پیدا می‌کرد، اشغالگران لرزه به اندامشان می‌افتاد. هیچ رسانه و روزنامه پرتیراژ جهانی نبود که در چند سال گذشته عکس یا نام قاسم سلیمانی را در صفحه اول خود چاپ نکرده باشد.

وی ادامه داد: ایشان جزو استثناء قهرمانان ایران است که هم در دوران حیات و هم پس از شهادت قهرمان ملی شدند. اگر آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که شهادت ایشان بیشتر از حیات ایشان به آنها ضربه می‌زند و شهادت ایشان تبدیل به یک انقلاب بزرگ در ایران می‌شود شاید هرگز جرات این کار را پیدا نمی کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقام ملت ایران و عراق و جبهه مقاومت از آمریکایی‌ها را بسیار سخت توصیف کرد و افزود: آقای ترامپ شما توییت زدید که به پنجاه و دو نقطه ایران حمله می‌کنید؟ فقط دو نکته را به شما اعلام می کنم. اولاً در مسئله انتقام از شما و سربازان تان جدی هستیم و به هیچ وجه کنار نمی‌رویم و تردید هم به خودمان راه نمی دهیم. مسئله برای ملت ایران جدی است. شما زده‌اید حالا باید بخورید. منشور سازمان ملل هم می‌گوید حق دفاع با ماست.

محسن رضایی ادامه داد: دوما، شما گفته‌اید اگر ایران انتقام بگیرد باز حمله می کنید؟ مطمئن باشید ایران حیفا و مراکز اسرائیل را به شکلی با خاک یکسان می کند که "اسرائیل" از صحنه روزگار محو شود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018