صفحه-اصلى/فلسطين

صهیونیستها به دنبال تبدیل محوطه‌های شرقی مسجد الاقصی به مدرسه یهودی

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گروهک‌ها و سازمان‌های تندرو یهودی در پیامی به "امیر اوحانا" وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی خواستار تبدیل محوطه‌های شرقی مسجد الاقصی به یک مدرسه دینی یهودی شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروهک‌ها در پیام خود عنوان کردند که باید به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه داده شود در جریان تعرض به مسجد الاقصی، در محوطه‌های شرقی این مسجد اقدام به فراگیری آموزه‌های تلمودی کنند.
اشغالگران صهیونیست اینگونه تلاش می‌کنند تا این بخش از مسجد الاقصی را به یک مدرسه دائمی برای طلبه‌های یهودی تبدیل کنند.
رژیم صهیونیستی به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بین مسلمانان و یهودیان است که هدف اصلی از این اقدام، سیطره تدریجی و در نهایت کامل بر مسجد الاقصی و تخریب آن به منظور ساخت معبد کذایی یهود است.
این رژیم در همین راستا بیشتر دروازه های مسجد الاقصی را به روی مسلمانان بسته و روزانه به شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست اجازه می دهد که آزادانه وارد این مسجد شده و آموزه های تلمودی را در داخل آن بجای بیاورند.
تعرض شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی با وجود شیوع گسترده کرونا در اراضی اشغالی نه تنها متوقف نشده بلکه گسترده تر شده و بعضا اعضای تندرو کنست رژیم صهیونیستی هم شهرک نشینان را در تعرض به قبله نخست مسلمانان همراهی می کنند.
مراجع دینی اسلامی در قدس اشغالی تاکنون بارها نسبت به اهداف شوم دشمن صهیونیستی برای سیطره بر مسجد الاقصی هشدار داده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018