صفحه-اصلى/فلسطين

خالد قدومی: ترور دانشمند ایرانی جنایتی فجیع است و باید محکوم شود

تهران ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در تهران ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایرانی را محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری فلسطین الآن، خالد قدومی امروز شنبه در گفتگویی رادیویی تاکید کرد که ترور فخری زاده جنایتی فجیع است که باید محکوم شود، زیرا او یک شخصیت آکادمیک بود که با علم و درایت خویش خدمات ارزنده‌ای به بشریت ارائه داد و عاملان ترور او تمامی اصول دیپلماسی و روابط بین‌الملل را نقض کردند، زیرا وی فردی مسن بود و در کشور خودش ترور شد.

قدومی اشاره کرد که آمریکا و دشمن صهیونیستی نمی‌خواهند که ملت‌های ما در زمینه کسب دستاوردهای علمی پیشگام باشند، به همین خاطر به ترور دانشمندان ادامه می‌دهند و برخی علنا در تلاش برای حمله به فکر و اندیشه مقاومت و هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

وی افزود که رژیم صهیونیستی فادی البطش دانشمند فلسطینی را هم در مالزی ترور کرد، بنابراین ترور این دانشمند ایرانی هم دور از ذهن نبود، زیرا این رژیم هرگز به معاهدات و عرف بین‌الملل پابیند نبوده است.

خالد قدومی تاکید کرد که محور مقاومت باید در برابر طرح‌ها و توطئه‌های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی موضعی واحد و یکپارچه اتخاذ کند، به ویژه اینکه رد پای رژیم اشغالگر در این جنایت به وضوح دیده می‌شود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018