صفحه-اصلى/فلسطين

ارتش صهیونیستی:

در صورت ترور رهبران فلسطینی، تل آویو هدف حملات موشکی قرار می‌گیرد

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم در مقایسه با جنگ‌های قبلی، معرض حملات موشکی گسترده و بی‌سابقه‌ای قرار دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ژنرال تامیر یدیعی اظهار داشت که باید اذعان کنیم طرف مقابل ما (مقاومت فلسطین) تغییر کرده و حجم، دقت و قدرت حملات موشکی آن‌ها بسیار افزایش یافته و رژیم صهیونیستی اکنون در برابر چالش‌های چندجانبه‌ای قرار دارد.

ژنرال یدیعی تصریح کرد که حملات موشکی به رژیم صهیونیستی در آینده بی‌سابقه و قابل قیاس با جنگ‌های قبلی؛ نه جنگ غزه و نه جنگ دوم لبنان نخواهد بود.

وی تاکید کرد که در جنگ آتی، موشک‌ها به اهداف مدنظر اصابت کرده و تمامی بخش‌های جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را فلج و تعطیل خواهد کرد.

این ژنرال اسرائیلی تصریح کرد که در صورت ترور یکی از رهبران مقاومت در غزه، تل آویو برای چندین ساعت هدف حملات گسترده موشکی قرار خواهد گرفت و در آن صورت رژیم صهیونیستی مجبور خواهد بود جنگ را متوقف کند.

ژنرال تامیر یدیعی اظهار داشت که پیروزی در چنین جنگی ممکن نخواهد بود مگر اینکه جبهه داخلی به اندازه کافی آماده و قوی باشد.

وی همچنین عنوان کرد که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در جنگ آتی هدف حملات گسترده سایبری قرار خواهد گرفت که از بزرگ‌ترین تهدید پیش‌روی این رژیم از سال 1948 تا به امروز خواهد بود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018