صفحه-اصلى/فلسطين

حزب الله: روز قدس، تاکیدی بر ضرورت حمایت از مقاومت است

بیروت ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

مسئول پرونده فلسطین در حزب الله لبنان تاکید کرد که خطرناک‌ترین تهدید پیش‌روی مساله فلسطین، تلاش‌ها و طرح‌های دشمنان برای نابودی آن است و گزینه مقاومت، تنها راه مقابله با این توطئه‌ها است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ عطاالله حمود در گفتگو با الرساله نت تصریح کرد که روز جهانی قدس تاکیدی بر ضرورت حمایت از مقاومت و تامین تمامی نیازهای آن است.

حمود نسبت به تلاش برخی طرف‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی با هدف نابودی مساله فلسطین همسو با تفاهمات صورت گرفته در رابطه با طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن هشدار داد.

وی افزود که روز قدس بیانگر حمایت و جانبداری ملت‌ها از مساله فلسطین و مقاومت است و دعوت امام خمینی (رحمه الله) به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس تاکیدی بر قدرت آزادگان فلسطین برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی بود.

شیخ عطاالله حمود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هر شیوه‌ای در تلاش برای اعمال فشار بر مقاومت جهت جلوگیری از انتفاضه‌ای دیگر در اراضی اشغالی است، تصریح کرد که مقاومت راه خود را ادامه می‌دهد و دشمن صهیونیستی تنها زبان زور و قدرت را می‌فهمد و این تنها راه بازپس‌گیری حقوق و مقدسات فلسطین است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018