صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

رئیس رژیم صهیونیستی احتمالا قرنطینه شود!

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یکی از کارمندان دفتر رئیس رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های عبری زبان شامگاه شنبه از ابتلای یکی از کارمندان دفتر «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که مشورت‌هایی با وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی انجام گرفته و احتمالا ریولین مورد آزمایش قرار گرفته و قرنطینه شود.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز تست کرونای 3 نفر از محافظان شخصی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مثبت اعلام شد.

در پی ابتلای این محافظان، نتانیاهو نیز برای چندمین بار مورد آزمایش قرار گرفت اما جواب تست کرونای او منفی بوده است.

رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر شاهد افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا بوده است. این در حالی است که این رژیم اخیر اقدام به بازگشایی مراکز اقتصادی، گردشگری، آموزشی، رستوران ها و مغازه ها و رفع بسیاری از محدودیت های اعمال شده برای مقابله با کرونا کرده بود.

با این حال احتمال می رود که طی روزهای آینده محدودیت های بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا در فلسطین اشغالی اعمال شود. منابع پزشکی اسرائیلی نسبت به شیوع موج دوم کرونا به شدت هشدار داده اند و احتمالا بسیاری از محدودیت های برداشته شده مجددا برقرار شود.

بنابر اعلام رسمی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا این لحظه 18972 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که 300 نفر از آنان فوت شدند و حال 35 نفر دیگر از مبتلایان نیز خطرناک است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018