صفحه-اصلى/فلسطين

جوانان فلسطینی در برابر محاصره غزه کوتاه نمی‌آیند

ادامه ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جوانان فلسطینی امروز یکشنبه باز هم با ارسال ده‌ها بالن آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی، اعتراض خود را نسبت به ادامه محاصره غزه و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه این باریکه نشان دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در نتیجه ارسال این بالن‌ها، آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای در اراضی برخی شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به وقوع پیوسته است.

فلسطینیان بارها تاکید کردند که در مقابل فشارهای رژیم صهیونیستی بر غزه ساکن نمی‌نشینند و زندگی را بر اشغالگران صهیونیست در شهرک‌های اطراف غزه جهنم خواهند کرد.

منابع عبری زبان امروز یکشنبه اعلام کردند که در نتیجه بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان، برق دو شهرک صهیونیست‌نشین مفلاسیم و نیرعام در مجاورت غزه قطع شده است.

در طرف مقابل، رژیم صهیونیستی نه تنها حاضر به پذیرش خواسته‌های فلسطینیان و کاهش محاصره - طبق تفاهمات آرام‌سازی اوضاع در غزه تحت نظارت مصر و سازمان ملل ـ نیست، بلکه محاصره این باریکه را شدت هم بخشیده است.

رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین تصمیم جائرانه خود در قبال نوار غزه، امروز یکشنبه اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی واردات هرگونه کالا و مواد غذایی و پزشکی به این باریکه ممنوع است.

کامیون‌های حامل مواد غذایی و پزشکی هم که امروز قصد ورود به نوار غزه را داشتند، در گذرگاه کرم ابو سالم اجازه ورود نیافتند.

این در حالی است که مقاومت فلسطین هشدار داده که اگر تجاوزات علیه غزه ادامه داشته باشد و رژیم صهیونیستی باز هم بر خلاف تعهدات خود به محاصره این باریکه ادامه دهد و حلقه محاصره مردم غزه را تنگ‌تر کند، حملات موشکی و راکتی علیه اهداف صهیونیستی را ازسرخواهد گرفت.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018