صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: تلاش برای خلع سلاح مقاومت راه به جایی نمی‌برد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که آنچه در برنامه "ما خفی اعظم" در شبکه الجزیره منتشر شد، بار دیگر ثابت کرد که تمامی راه‌ها و تلاش‌ها برای محاصره و خلع سلاح مقاومت و تسلیم کردن آن بی‌نتیجه مانده و راه به جایی نبرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم خاطر نشان کرد که مقاومت و در راس آن گردان‌های قسام بر شکستن محاصره و افزایش توان و قدرت و توسعه سلاح‌های خود اصرار دارد تا بتواند قدرتمندانه و با اطمینان وارد نبردهای آتی با دشمن شود و دستاوردهای جدیدی را کسب کند.

وی گفت که دو جبهه شرارت یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و تمامی کسانی که در کنار آنان هستند، هرگز نخواهند توانست مقاومت را محاصره کرده و خطوط کمک‌رسانی به آن را قطع کنند.

برهوم اظهار داشت که قدرت و شجاعت دلاورمردان قسام و قدرت و توانایی مقاومت و عزم و اراده قاطعی که این گردان ها به نمایش گذاشت، ثابت می کند که مقاومت مصمم به ورود به نبرد با دشمن صهیونیستی در تمامی عرصه ها است و جنگ اراده ها با دشمن صهیونیستی همچنان برقرار است و مقاومت هر لحظه در کمین اشغالگران است و صرف فکر کردن به حمله به غزه تبعاتی غیرقابل پیش بینی را برای دشمن به همراه خواهد داشت.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018