صفحه-اصلى/فلسطين

ضرب الأجل48 ساعته عباس به القدوه برای انصراف در انتخابات

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان 48 ساعت به ناصر القدوه عضو کمیته مرکزی جنبش فتح مهلت داده تا از تصمیم خود مبنی بر شرکت در انتخابات مجلس قانونگذاری به شیوه‌ای مستقل و خارج از لیست رسمی فتح منصرف شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه در گفتگو با "العربی الجدید" تاکید کردند که عباس تهدید به اتخاذ تصمیماتی سخت علیه القدوه از جمله اخراج او از جنبش فتح کرده است.

به گفته این منابع، ابومازن محمود العالول نایب رئیس جنبش فتح و جبرئیل رجوب دبیر کمیته مرکزی این جنبش را مکلف کرده تا برای بار آخر با ناصر القدوه گفتگو کرده و او را قانع کنند که لیستی جداگانه برای انتخابات تشکیل ندهد.

این منابع تاکید کردند که حکم اخراج القدوه از جنبش فتح آماده است و عباس منتظر نتایج تلاش آخر برای منصرف کردن او از تصمیم خود است.

القدوه روز گذشته از تشکیل انجمن ملی دمکراتیک فلسطین خبر داد و گفت قرار است این انجمن تشکیل لیستی مستقل برای شرکت در انتخابات مجلس قانونگذاری را بررسی کند.

لازم به ذکر است که کمیته مرکزی جنبش فتح شب گذشته اعلام کرد که این جنبش در قالب لیستی واحد و یکپارچه در انتخابات مجلس قانونگذاری شرکت خواهد کرد.

این کمیته شب گذشته جلسه‌ای را به ریاست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در رام الله برگزار کرد. در این جلسه در مورد انجام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری در موعد مقرر گفتگو و تاکید شد که فتح با لیستی واحد در این انتخابات شرکت می‌کند.

جنبش فتح قبلا نیز اعلام کرده بود که هیچکدام از اعضای این جنبش حق ندارند به طور مستقل در انتخابات شرکت کنند و مشارکت در انتخابات تنها در چارچوب لیست واحد و یکپارچه این جنبش امکان پذیر خواهد بود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018