صفحه-اصلى/فلسطين

تخریب 20 خانه متعلق به فلسطینیان در دو هفته گذشته

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین "اوچا" در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته 20 خانه و ساختمان متعلق به فلسطینیان را در اراضی اشغالی تخریب کرده است که در نتیجه آن 13 نفر آواره شده و حدود 90 نفر دیگر نیز متضرر شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اوچا همچنین تاکید کرد کرد که نظامیان اسرائیلی در دو هفته گذشته 154 مرتبه به مناطق فلسطینی یورش برده و طی آن 167 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
در این گزارش آمده که استان رام الله با 43 مورد حمله در صدر قرار دارد و پس از آن قدس با 27 مورد و الخلیل با 23 مورد قرار دارند.
این گزارش در رابطه با تجاوزات شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی هم بیان کرده که شهرک نشینان در دو هفته گذشته 7 فلسطینی را مورد حمله و آزار و اذیت قرار دادند و خسارت هایی به خودروها و باغات فلسطینیان وارد کردند.
صهیونیست ها تنها در روستای قصره در نابلس 100 اصله درخت زیتون را قطع کردند.
در بازه زمانی تهیه این گزارش، یک فلسطینی هم در ایست بازرسی بیرنبالا به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و همسر او نیز به ضرب گلوله زخمی شد.
در نتیجه حملات اشغالگران اسرائیلی به مناطق فلسطینی نشین، 52 فلسطینی زخمی شدند.
در بخش دیگری از این گزارش امده که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی 14 مرتبه هم اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان در نواحی مرزی باریکه غزه کرده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018