صفحه-اصلى/فلسطين

گروه‌های فلسطینی: تنها راه مقابله با جنایات اشغالگران، مقاومت است

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گروه های فلسطینی عملیات قهرمانانه امروز در غرب قدس که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن بیش از 20 نفر  دیگر منجر شد، را تبریک گفتند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها تاکید کردند که تنها راه مقابله با جنایات نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی ادامه مقاومت و رویارویی با آن هاست.
در همین راستا، محمد حماده سخنگوی حماس در قدس تاکید کرد که روزهای به مراتب سخت تری در انتظار صهیونیست ها است.
حماده تصریح کرد که به صهیونیست های اشغالگر بشارت می دهیم که زمان ظهور گروه های مقاومت در سرتاسر جغرافیای فلسطین که آماده رویارویی با صهیونیست ها هستند، فرا رسیده است.
وی عنوان کرد که حماس از کسانی که دست به این عملیات زدند، تقدیر می کند و دست آن ها را می فشارد و این عملیات ثابت کرد که ملت فلسطین در سرزمین خود ثابت و پایدار است و به گزینه مقاومت پایبند است.
از سوی دیگر، طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری هم تاکید کرد که عملیات مبارک امروز در قدس در راستای پاسخگویی طبیعی به جنایات و تروریسم دشمن صهیونیستی علیه ملت بی گناه فلسطین صورت گرفت.
عزالدین اظهار داشت که این عملیات پیامی بود به سران دشمن صهیونیستی بدین مضمون که سیاست های جنایتکارانه آنان هرگز موجب مصون ماندنشان از ضربات مقاومت نخواهد شد.
وی گفت که یهودی سازی قدس، تعرض روزانه به مسجد الاقصی و جنایات علیه ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس، الخلیل، جنین و نابلس هرگز بی پاسخ نخواهد بود.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم ضمن تبریک این عملیات، عنوان کرد که جنایات علیه شهرها و روستاهای فلسطینی با پایداری و مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان و رویارویی با این رژیم در سرتاسر اراضی اشغالی مواجه خواهد شد.
جبهه خلق تاکید کرد که این عملیات بی نظیر که در ایستگاه مرکزی اتوبوس های شهر قدس رخ داد، پاسخی کاملا طبیعی به جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست بود.
همچنین جبهه دمکراتیک فلسطین نیز تاکید کرد که تنها راه مقابله با اقدامات و سیاست های جنایتکارانه اشغالگران اسرائیلی ادامه مقاومت و رویارویی با آن ها در سرتاسر این سرزمین است.
کمیته های مقاومت فلسطین هم ضمن تبریک این عملیات، آن را نشانگر ضعف و ناتوانی دستگاه امنیتی و نظامی اسرائیلی خواند و تاکیدی بر اینکه مقاومت قادر به اجرای عملیات های بی نظیر و ضربه وارد کردن به دشمن در هر مکانی است.
لازم به ذکر است که در دو انفجار امروز در قدس اشغالی یک صهیونیست به هلاکت رسیده و دست کم 22 نفر دیگر زخمی شدند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018