صفحه-اصلى/فلسطين

دیدار هیئتی از حماس با دبیرکل جهاد اسلامی

بیروت ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جبنش با زیاد  النخاله دبیرکل جهاد اسلامی در بیروت دیدار کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان عضو دفتر روابط عربی و اسلامی حماس، طاهر النونو مشاور رسانه ای دفتر سیاسی حماس و احمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان دیگر اعضای هیئت این جنبش بودند.
طرفین در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین و آوارگان فلسطینی در لبنان گفتگو کردند.
دو طرف ضمن تمجید از مبارزات اسرای فلسطینی علیه سازمان زندان های رژیم صهیونیستی، تجاوزات علیه اسرا را محکوم کردند و بر حمایت کامل خود از اسرا تاکید کرده و رژیم صهیونیستی را از هرگونه تجاوز علیه آنان برحذر داشتند.
هیئت های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که ادامه طرح های شهرک سازی و یهودی سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و ادامه محاصره غزه غیرقابل قبول است و مقامت فلسطین هرگز در این باره سکوت نمی کند و اجازه تداوم این وضعیت را نمی دهد.
در این نشست از مقاومت و پایداری ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی و عملیات های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری نیز تمجید شد.
رهبران حماس و جهاد اسلامی بار دیگر عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار بازنگری این کشورها در تصمیم خود و همراهی با ملت هایشان در این زمینه شده و تاکید کردند که عادی سازی روابط خنجری از پشت به ملت فلسطین است.
در این نشست بر ضرورت تحقق وحدت ملی فلسطین بر پایه شراکت و بازسازی ساختار سازمان آزادی بخش و توافق بر سر یک برنامه مبارزاتی ملی تاکید شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018