صفحه-اصلى/فلسطين

ادامه حفاری‌های رژیم صهیونیستی در زیر مسجد ابراهیمی

الخلیل ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
رژیم صهیونیستی همچنان به حفاری در محوطه‌های مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به منظور مصادره مساحت‌های بیشتری از زمین‌های آن و در نهایت یهودی‌سازی آن ادامه می‌دهد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، غسان الرجبی مدیر مسجد ابراهیمی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از دهم آگوست سال گذشته خطرناک‌ترین طرح‌های یهودی‌سازی خود را به مرحله اجرا گذاشته است.
الرجبی اظهار داشت که صهیونیست‌ها اجرای طرح موسوم به "مسیر گردشگری" و احداث آسانسور به مسافت 239 متر را آغاز کردند که هدف از آن سرقت و مصادره بخش‌های وسیعی از اراضی مسجد ابراهیمی است.
به گفته وی، این طرح موجب مصادره 93 متر مربع از زمین‌های مسجد ابراهیمی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد که یکی دیگر از اقدامات صهیونیست‌ها در راستای اجرای طرح‌های شوم خود تعرض‌های مکرر و گسترده مسئولان رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی است که آخرین نمونه آن همراهی شماری از مسئولان اسرائیلی با مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان تعرض به مسجد ابراهیمی است.
عبدالمعز ابو سنینه از ساکنان شهر الخلیل در این باره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال انجام حفاری‌هایی عمیق و طولانی در زیر مسجد ابراهیمی است و کسی نمی‌داند هدف اصلی از این حفاری‌ها چیست.
وی گفت که طبق اطلاعات بدست آمده، رژیم صهیونیستی در زیر مسجد ابراهیمی نیز در حال انجام حفاری‌های گسترده است.
هدف رژیم صهیونیستی از این اقدامات، یهودی‌سازی مسجد ابراهیمی و محوطه‌های آن و در نهایت سیطره نهایی بر این مکان مقدس و تاریخی مسلمانان است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018