صفحه-اصلى/فلسطين

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال الخلیل

الخلیل ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
وزارت بهداشت فلسطین امروز پنجشنبه اعلام کرد یک جوان فلسطین 27 ساله به نام محمد فایز ابو عیهور به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از اصابت گلوله اشغالگران اسرائیلی در منطقه حلحول در شمال الخلیل به شهادت رسید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد شهید ابو عیهور از ناحیه شکم، دیافراگم و سرخ رگ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و تمام تلاش‌های گروه پزشکی برای نجات زندگی وی بی نتیجه ماند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است در درگیری‌های به وجود آمده با اشغالگران در منطقه حلحول 3 شهروند دیگر فلسطینی با گلوله جنگی مجروح و 2 نفر دیگر نیز بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی دچار مجروحیت شده که  تمامی آنها به بیمارستان الاهلی منتقل شدند.
این درگیری‌ها در پی حمله نیروهای اشغالگر اسرائیلی به منطقه حلحول آغاز شد که در جریان آن سربازان صهیونیست با مهمات جنگی، نارنجک‌های صوتی و گاز اشک آور به شهروندان و اماکن تجاری حمله ور شدند.
خبرنگار شبکه فلسطین الیوم اعلام کرد تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر مرکز منطقه حلحول را مورد حمله قرار داده و خیابان اصلی آن را مسدود و از عبور و مرور شهروندان جلوگیری کردند، علاوه بر آنکه به یک صرافی یورش برده و آن را تعطیل کردند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018