صفحه-اصلى/جهان

آکسیوس: انصارالله دسترسی کشتی‌ها به ایلات را تقریباً متوقف کرده است

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
پایگاه خبری آکسیوس آمریکا به نقل از برخی مقامات مسئول اعلام کرد دسترسی کشتی‌ها به بندر ایلات در اراضی اشغالی به دلیل حمله‌های انصارالله در دریای سرخ و باب المندب تقریباً متوقف شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این پایگاه خبری افزود دولت بایدن به انصارالله نسبت به ادامه این حملات در دریای سرخ بر علیه رژیم صهیونیستی هشدار داده است.
یحیی سریع سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد: نیروی دریایی یمن با استفاده از پهپاد عملیات نظامی علیه یک کشتی کانتینربر انجام داد که به سمت اراضی اشغالی در حرکت بود.
وی عصر روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در نوار غزه در معرض کشتار، ویرانی و محاصره قرار دارند و در پاسخ به درخواست آزادگان ملت بزرگ یمن و فرزندان امت اسلامی نیروی دریایی یمن یک عملیات نظامی علیه کشتی کانتینربر «مرسک گبرلاتر» که به سمت اراضی اشغالی در حرکت بود انجام داده و آن را با استفاده از پهپاد مورد اصابت مستقیم قرار داد.
همزمان شرکت انگلیسی امنیت دریایی «آمبری» امروز جمعه اعلام کرد: یک کشتی با پرچم لیبریا در پی حمله هوایی در شمال بندر المخاء یمن دچار سانحه گردید.
این شرکت افزود: این کشتی در حالی که از جنوب وارد تنگه باب المندب شد در معرض حمله قرار گرفت به طوری که یکی از کانتینرها به دلیل اصابت موشک سقوط کرده و باعث آتش سوزی در کشتی شد.
مسئولان رژیم صهیونیستی در بنادر ایلات و اشدود نسبت به پیامدهای هدف قرار گرفتن کشتی‌های باری در حال حرکت به سوی اراضی اشغالی برای جابجایی کالا در دریای سرخ هشدار داد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018