صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: بایدن و دولت آمریکا مسئول جنایت و کشتار صهیونیست‌ها در رفح هستند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای تاکید کرد که حمله وحشیانه شب گذشته ارتش جنایتکار "اسرائیل" به رفح و کشتار هولناک غیرنظامیان و آوارگان فلسطینی اعم از زنان، کودکان و افراد سالخورده که طی آن تا این لحظه بیش از صد نفر شهید شدند، در ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین و تلاش برای کوچ اجباری آن‌ها انجام گرفته است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس تاکید کرد که حمله تروریستی ارتش صهیونیستی به رفح جنایتی به تمام معنا و ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین و گسترش دامنه جنایات و کشتارها علیه این ملت با توجه به اوضاع فاجعه‌بار شهر رفح است که نزدیک به ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آن حضور دارند و خیابان‌های آن به مکانی برای اسکان آوارگان تبدیل شده و آن‌ها به سبب عدم دسترسی به ابتدایی‌ترین امکانات در شرایطی سخت و ناگوار زندگی می‎کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است که دولت تروریست نتانیاهو و ارتش نازی آن تصمیمات دو هفته پیش دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه را به طور کامل نقض کردند. دادگاه لاهه خواستار توقف فوری هر اقدامی که به نسل‌کشی ملت فلسطین منتهی شود، شده بود.
حماس تاکید کرد که دولت آمریکا و بایدن که روز گذشته به بایدن برای ارتکاب این جنایت چراغ سبز نشان داد و حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی را از این رژیم به عمل می‌آورد، شخصا مسئول این جنایت وحشیانه است.
این جنبش اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و  شورای امنیت را به تحرک فوری و جدی برای تتوقف جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه فراخواند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018