صفحه-اصلى/فلسطين

جهاد اسلامی:

دشمن صهیونیستی هیچ اهمیت و ارزشی برای افکار عمومی جهانیان قائل نیست

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به رفح، تاکید کرد که اصرار این رژیم بر ادامه جنایات خود به ویژه کشتارهای هولناک شب گذشته در رفح نشان می‌دهد که اشغالگران همچنان به نسل‌کشی هدفمند ملت فلسطین ادامه می‌دهند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش عنوان کرد که این جنایت ثابت کرد که دولت اشغالگر صهیونیستی همچنان تمامی قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی به ویژه تصمیمات اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل و جامعه بین‌الملل را زیر پا می‌گذارد.
در این بیانیه آمده است: این جنایات بدون هیچ شک و تردیدی ثابت می‌کند که دولت نازی و جنایتکار "اسرائیل"  هیچ ارزش و اعتباری برای افکار عمومی جهانیان و حتی همپیمانانش که روابط خود را با آن عادی‌سازی کردند، قائل نیست.
جنبش جهاد اسلامی به جهانیان به ویژه کشورهای عربی هشدار داد که حمله به رفح با هدف کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین و مقدسات خود و نابودی قضیه فلسطین صورت می‌گیرد و این مسئله امنیت ملی کشورهای عربی و اسلامی را تهدید می‌کند.
این جنبش دولت بایدن را مسئول ادامه جنایات دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین و حمایت مالی، نظامی و سیاسی از این رژیم و مصون ماندن آن از هرگونه بازخواست و مجازات دانست.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018