صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

آتش زدن قرآن کریم توسط یک سرباز صهیونیست

قدس اشغالی . مرکز اطلاع رسانی فلسطین
یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی نسخه‌ای از قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان را در نوار غزه به آتش کشید در حالی که همچنان جنگ اشغالگران علیه نوار غزه برای بیش از 7 ماه ادامه دارد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک سرباز ارتش در غزه در حالی که قرآن را به آتش کشید از این کار خود فیلم برداری کرده است و آن را در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر نموده که مدت آن 3 ثانیه است اما محل و زمان این حادثه در آن مشخص نیست.
در این فیلم یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود که سلاحش در دست چپ وی قرار داشته و در دست دیگر نسخه باز شده‌ای از قرآن کریم را دارد و آن را در شعله‌های آتشی که روی زمین روشن شده می‌اندازد.
از ابتدای آغاز جنگ علیه نوار غزه از 7 اکتبر تاکنون سربازان ارتش رژیم صهیونیستی تصاویر مختلفی منتشر کرده‌اند که در آنها تجاوزات مختلف خود را به ثبت رسانده‌اند.
این اولین حادثه در نوع خود نیست به طوری که چندی پیش تصاویری منتشر شد که در آنها یک سرباز صهیونیست در مقابل یک مسجد ایستاده و قرآن را پاره کرده و روی زمین می‌اندازد.
در این جنگ ویرانگر که تاکنون بیش از 115 هزار شهید و مجروح داشته ارتش رژیم اشغالگر همچنین نسبت به تخریب بیشتر مساجد نوار غزه اقدام کرده است.
 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018