صفحه-اصلى/فلسطين

الرشق: آمریکا اگر قصد توقف جنگ را داشت، آن را متوقف می‌کرد

دوحه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که کاملا هریس تبلیغات انتخاباتی خود را با دروغ‌های ساختگی و نادیده گرفتن حقوق بشر که مدعی حمایت از آن است و حق مقاومت در برابر رژیم اشغالگر که در قوانین بین‌الملل مورد تاکید قرار گرفته و رویکرد و نگرشی انحرافی به نفع این رژیم و علیه ملت فلسطین و حق زندگی آن آغاز کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق اظهار داشت که دولت آمریکا با توجه به اینکه می‌داند نتانیاهو بارها مانع رسیدن به توافق شده، باید برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه تلاش کند و او را تحت فشار قرار داده و مجبور به توقف جنگ وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع غزه نماید.
الرشق تصریح کرد که ادعای نگرانی نسبت به وضعیت انسانی و ناراحتی بابت درد و مصیبت‌های مردم غزه، یک دروغ پی در پی آمریکایی است، زیرا آن‌ها اگر قصد توقف جنگ را داشتند، آن را متوقف می‌کردند و به حمایت نظامی، سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی خود از ارتش نازی صهیونیستی پایان می‌دادند.
وی تاکید کرد ک شهدای ما صرفا افرادی نیستند که مرده‌اند، بلکه آن‌ها غیرنظامیانی از جمله زنان، سالخوردگان، کودکان و آوارگانی هستند که توسط ارتش صهیونیستی نازی با تصمیمی جنایتکارانه و سلاح و پوشش مستقیم و کامل سیاسی آمریکا به شهادت رسیدند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018