جمعه 20/سپتامبر/2024

اگر به مسجد الاقصی حمله کنند قبرهایشان را به دست خود کنده اند

چهارشنبه 27-دسامبر-2006

بن گوریون اولین نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی پس از آنکه برخی از کشورهای جهان این رژیم را به رسمیت شناختند در مجمع عمومی سازمان ملل ایستاد و گفت: شاید ما از نظر سیاسی یا حقوقی در فلسطین حقی نداشته باشیم، اما از نظر دینی دارای چنین حقی هستیم. این سرزمین موعود ماست که خداوند آن را از نیل تا فرات به ما وعده داده و آن را به ما اعطا کرده است و اکنون تک تک یهودیان باید به سرزمین فلسطین مهاجرت کنند و هر یک از آنان که امروز به “اسرائیل” کوچ نکند باید بداند که با تورات مخالفت کرده است و هر روز به دین یهود کافر شده است.

او در ادامه گفت: فلسطین بدون قدس معنا ندارد و قدس نیز بدون معبد بی معناست. تشکیل دولت “اسرائیل” در جایی غیر از سرزمین فلسطین بی ربط است.

همه مقامات صهیونیستی که پس از این ملعون بر سر کار آمده اند تاکید کرده اند که قدس ـ به زعم آنان ـ پایتخت ابدی دولت “اسرائیل” است و در هیچ مذاکره ای نباید از تقسیم قدس سخن گفته شود، زیرا این شهر پایتخت همیشگی دولت عبری است.

به همین سبب باید یقین داشت که گزارش پخش شده از کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه 30 گروهک صهیونیست برای حمله و اشغال مسجد الاقصی نقشه کشیده اند تا به این ترتیب مانع از اجرای طرح عقب نشینی از نوار غزه شود، با سیاست های صهیونیستی کاملا منطبق است و آنان برای تخریب و ویران ساختن بیت المقدس که نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف اسلامی در آن واقع است، توطئه کرده اند و امیدوارند که پس از آن بتوانند معبد کذایی خود را بر جای این مکان مقدس بسازند، همان معبدی که در آمریکا و به دست گروهی از مهندسان یهودی آمریکایی طراحی شده است. این گزارش نشان می دهد که توطئه ای پلید در رژیم صهیونیستی در حال شکل گیری است تا طرح یهودی سازی بیت المقدس تکمیل شود. نیروهای اشغالگر صهیونیست اعلام کرده اند که قصد دارند 3500 واحد مسکونی جدید را در شهرک اشغالی واقع در کوه ابوغنیم در شرق شهر بیت المقدس بسازند، این طرح اولین مرحله از پروژه ای بزرگ است که تا احداث 17500 باب خانه ادامه خواهد یافت. عملیات ساخت و ساز در منطقه ای باقی مانده در میان شهرهای بیت المقدس و بیت لحم انجام می گیرد و این بدان معناست که شهر بیت المقدس از دیگر مناطق فلسطینی نشین جدا خواهد شد، زیرا تحکیم سیطره صهیونیست ها بر قدس و تبدیل آن به دژی مستحکم و پنهان شدن در پشت دیوارهای آن با طبیعت یهودیان کاملا سازگار است. خداوند متعال در این باره از ماهیت آنان در آیه 14 سوره مبارکه حشر پرده برداشته است.

ادعاهای واهی و بی پایه و اساس صهیونیستی که سرزمین فلسطین را “ارض موعود”ی توصیف می کند که خداوند به یهودیان بخشیده و قدس پایتخت ابدی آنان است، از اندیشه های تلمودی و دروغین سرچشمه گرفته که یهودیان آن را ترویج می کنند.

به همین جهت ملاحظه می گردد که رهبران یهود به شدت از اسلام واهمه دارند مبادا که جریان عظیم اسلامی به حرکت درآید و امور را به نفع مسلمانان بازگرداند، از همین رو، آنان همیشه اسلام را به تروریسم متهم کرده و جهان را علیه آن تحریک می کنند.

بن گوریون می گوید: ما در منطقه جز از اسلام از هیچ خطری باکی نداریم. شیمون پرز هم گفته است که:” تا زمانی که شمشیر اسلام آخته باشد صلح در منطقه برقرار نمی شود و تا زمانی که شمشیر اسلام برای همیشه غلاف نشود، ما به آینده خود هیچ امیدی نداریم. به همین سبب امروز نیز سران صهیونیسم به صراحت می گویند که “جنبش حماس دشمن استراتژیک آنان است و باید نابود شود”.

این طبیعت یهود است که به آن خو گرفته اند و جنایت هایی که صهیونیست ها شبانه روز در حق محل اسرای پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و نخستین قبله مسلمانان و نیز در حق ملت بی دفاع و بی گناه فلسطین مرتکب می شوند، چیزی جز بیرون ریختن همان کینه پلیدی که از اسلام و مسلمانان در دل دارند، نیست. خداوند متعال در آیه 217 سوره بقره می فرماید: “و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عین دینکم إن استطاعوا” {آنان همچنان به جنگ با شما ادامه می دهند تا چنانچه بتوانند شما را از دینتان بازگردانند}.

به همین سبب راه قدس فقط از یک سمت است و امت اسلامی فقط از این یک راه می تواند به سوی آن برود و این راه را هم خداوند متعال در قرآن کریم کاملا روشن کرده است:”یا أیها الذین آمنوا هل أدلکم علی تجارة تنجیکم من عذاب ألیم* تؤمنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله بأموالکم و أنفسکم ذلکم خیر لکم إن کنتم تعلمون” (صف/ 10 تا 12) { ای کسانی که ایمان آورده اید، آیا به شما نشان بدهم که چگونه تجارتی شما را از عذاب دردناک نجات می دهد؟ به خداوند و پیامبرش ایمان آورید و با مال و جان خویش در راه خداوند جهاد کنید، این برای شما بهتر است اگر بدانید}

بنابراین، شرف و عزت این امت (اسلامی) هنگامی از نو به آن باز می گردد که پرچم جهاد را بار دیگر به اهتزاز درآورد و اگر چنین نکند، همچنان از قافله عقب می ماند و هیچ ارزشی برای آن در جهان معاصر قائل نمی شوند و همچنان باید دنباله رو دیگران باشند و نان خود را محتاج آنان، حال هیچ اهمیتی ندارد که تمام منابع زمین را در اختیار باشد.

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وسلم می فرماید: اگر به معامله و کشت و زرع و دامداری مشغول شوید و جهاد در راه خدا را واگذارید، خداوند ذلتی بر آنان مسلط می کند که تا به دین بازنگشته اید همچنان بر آن حال خواهید بود.(روایت ابوداود)

نبی اکرم (ص) به معاذ بن جبل فرمودند: آیا می خواهی تو را از رأس همه کارها، ستون آن و نوک پیکان آگاه کنم، معاذ پاسخ داد، بلی یا رسول الله، پیامبر فرمودند: اسلام در رأس امور است و نماز ستون آن و جهاد در راه خداوند نوک پیکان آن.(روایت از ترمذی).

بنابراین مادام که امت اسلامی از این بیماری مزمن که به فرموده پیامبر این امت را خوار می کند، رهایی نیابد، در مسیر حقیقی خود قرار نمی گیرد و نخواهد توانست به سوی سعادت و پیشرفت و ترقی حرکت کند. حدیث مشهوری که از ثوبان رضی الله عنه نقل شده، نیز مؤکد این مطلب است. ثوبان از پیامبر گرامی اسلام روایت کرده اند که” امت های دیگر به شما آن گونه هجوم خواهند آورد که گرسنگان به غذا. اصحاب به پیامبر گفتند که ای رسول خدا آیا آن زمان ما اندک هستیم؟ ایشان پاسخ دادند: نه، تعداد شما در آن روز بسیار زیاد است، اما مانند کف دریا بی اهمیت و سست هستید. آن روز خداوند هیبت شما را از دل های دشمنانتان بر گرفته است و “وهن” را بر شما چیره ساخته است. پرسیدند یا رسول الله “وهن” چیست و چگونه است؟ فرمودند:”دنیا دوستی و هراس از مرگ”.

امروز محتاج آنیم که صادقانه به خداوند بازگردیم. هیچ کس نمی تواند امروز قدس را آزاد کند، مگر آنکه صاحب عقیده باشد. “یا أیها الذین آمنوا لا تتخذوا الیهود و النصاری اولیاء بعضهم اولیاء بعض و من یتولهم منکم فإنه منهم إن الله لا یهدی القوم الظالمین”(مائده/ 51){ ای کسانی که ایمان آورده اید، یهود و نصارا را ولی خود نگیرید (زیرا)  آنان از یکدیگرند و هر کس که آنان را ولی خود بگیرد، از آنان است (محسوب می شود)، به راستی که خداوند ستمکاران را هدایت نمی کند}

فقط مؤمنانی می توانند مسجد الاقصی را آزاد کنند که به یاری خداوند اطمینان و به وعده اش یقین داشته باشند. ” وعد الله الذین آمنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنهم فی الأرض کما استخلف الذین من قبلهم و لیمکنن لهم دینهم الذی ارتضی لهم و لیبدلنهم من بعد خوفهم أمنا یعبدوننی لا یشرکون بی شیئا و من کفر بعد ذلک فأولئک هم الفاسقون”(نور/ 55){ خداوند به آن دسته از شما که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده است، وعده داد که آنان را جانشین (خود) در زمین قرار می دهد همان گونه که امت های (مؤمن و صالح) گذشته را جانشین ساخت، و دینی را که خود برای آنان پسندیده است در زمین حاکم می گرداند و ترس آنان را به امنیت و آرامش بدل می کند تا آنکه همه مرا بپرستند و شریکی برای من قائل نشوند، و اگر کسی پس از آن کفر ورزد، یقینا فاسق است}.

بنابراین صهیونیست های جنایتکار هر چه هم که قدرت و زور داشته باشند و هر چه هم که خون پاک مردمان بی گناه را بر زمین بریزند و هر چه که تلاش کنند حقیقت را پنهان ساخته و اثری از آن باقی نگذارند، یقین بدانید که شکست خواهند خورد.

کید و مکر و توطئه های صهیونیست ها برای یورش به مسجد الاقصی به خود آنان باز خواهد گشت و اگر انتفاضه الاقصی به خاطر ورود یک نفر از آنان یعنی شارون به محوطه مسجد الاقصی و با این شدت و حدت به وقوع پیوست، اشغال این مسجد به وسیله صهیونیست ها یقینا انتفاضه دیگری را در پی خواهد داشت و جنگی بی امان آغاز می شود که تا زوال رژیم منحوس آنان ادامه می یابد.

” و الله غالب علی امره و لکن اکثر الناس لا یعلمون”(یوسف/ 21)

{خداوند بر هر کاری که اراده کند، تواناست، اما بیشتر مردمان نمی دانند}.

لینک کوتاه:

کپی شد