جمعه 20/سپتامبر/2024

مقاومت تاکتیک‌های خود برای مقابله با دشمن را توسعه بخشیده است

پنج‌شنبه 26-ژانویه-2023

دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران در مقاله‌ای به بررسی تهاجم وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید پرداخت و تاکید کرد که گروه‌های مقاومت همچنان در حال توسعه تاکتیک‌های مقابله با اشغالگران اسرائیلی هستند.
متن این مقاله بدین شرح است:
دشمن صهیونیستی عملیات نظامی علیه پایگاه‌های مقاومت در کرانه باختری را به سبب ایستادگی این گروه‌ها در برابر اشغالگری و توسعه‌طلبی این رژیم شدت بخشیده و از ابتدای سال جاری تاکنون شمار شهدای فلسطین به 30 نفر رسیده که 20 نفر از آنان از ساکنان جنین، پایتخت و مرکز مقاومت بودند.
گروه‌های مقاومت از بدو تاسیس تاکنون تاکتیک‌های خود برای مقابله با شهرک‌نشینان و ارتش اشغالگر صهیونیستی را توسعه بخشیدند و در همین راستا، صهیونیست‌ها را در جاده‌ها و مسیرهای شمال کرانه باختری و ایست بازرسی‌های نظامی که تکیه‌گاه اساسی دشمن برای حضور در کرانه باختری و تقسیم جغرافیایی این منطقه است، هدف قرار می‌دهند. این ایست بازرسی‌ها پایگاه‌های ثابت دشمن هستند و به رغم استحکام‌بخشی‌های انجام شده، هدف قرار دادن دائمی این نقاط موجب نگرانی دائم نظامیان حاضر در آن می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود با روی کار آمدن دولت جدید و تندرو رژیم صهیونیستی که دولتی کاملا حامی شهرک‌سازی و توسعه‌طلبی در اراضی اشغالی فلسطین است و به دنبال اسکان یک میلیون شهرک‌نشین در کرانه باختری و اجرای طرح موسوم به “الحاق جزئی” کرانه باختری به منظور تغییر بافت جمعیتی در منطقه “ج” به نفع شهرک‌نشینان صهیونیست برای تسهیل سیطره بر این منطقه است، جنایات و تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان کرانه باختری شدت یابد.
جامعه فلسطین همچنان تکيه‌گاه و پشتوانه‌ای مهم و اساسی برای مقاومت نوظهور در کرانه باختری در سایه همدستی تشکیلات خودگردان و دشمن صهیونیستی علیه آن است. مقاومت نيازمند حمايت مردمي و پشتیبانی سیاسی بیشتر است چرا که اکنون نبردی در جریان است که طی آن دشمن به دنبال نابودی مقاومت در کرانه باختری و منزوی کردن آن در غزه است که این می‌طلبد تلاشی بیشتر برای مقابله با استراتژی دشمن انجام گیرد به گونه‌ای که حقوق ملت فلسطین و ادامه مقاومت در تمامی میادین به ویژه کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 تضمین شود.

دکتر خالد قدومی ـ نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران

لینک کوتاه:

کپی شد